نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پیوند کلیه است تنها یک گزینه برای بیمار دیالیزی می توانند نگاهی نیست

به طور کلی، پس از بیمار دریافت نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه خواهد بود انتخاب کنند. اما همانطور که همه ما می دانیم که همه بیمار می تواند دیالیز را، پس از آن به نظر می رسد که پیوند کلیه تنها گزینه برای این بخش از بیمار است.
است پیوند کلیه تنها گزینه برای بیمار که می تواند دیالیز را ندارد؟
در واقع، پیوند کلیه در نظر گرفته می شود یکی از موثرترین درمان نارسایی کلیه، اما آن را تنها گزینه برای بیمار است. در گذشته، ممکن است تنها گزینه اما در حال حاضر آن است که تنها نیست.
در روز ما، کارشناسان یک سری درمان های جدید بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، که می تواند به نارسایی کلیه به طور موثر و با خیال راحت درمان اختراع کرده اند. یکی از یکی از شناخته شده ترین است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، آن را می تواند نارسایی کلیه از علل آن را درمان کنند.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان نارسایی کلیه؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران را بر اساس. کاملا وجود دارد 9 نوع از نسخه و هر یک از آنها شامل سبزی های مختلف.
توسط چهار عملکرد اصلی آن (ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی)، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: